Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy. Právní vztahy Prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené tímto řádem se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) a zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci :
- Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
- Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Odstoupení od smlouvy :
kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy na základě zákona č.89/2012 Sb., a to do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je povinnen nepoškozené zboží, bez poškození či zjevného užívání, v původním obalu poslat zpět prodávajícímu ve stanovené lhůtě. Prodávající vrátí zpět zákazníkvi odpovídající částku za zboží. Náklady spojené s dopravou se nevrací.